فرق كبير جداً, لمّا تبقى رايح العيادة مش عارف مين المرضي الموجودين في جدول المواعيد بتاعك و مش مستعد ليهم و بين إنّك في ثانية و في الوقت اللي تحبه تقدر تشوف مواعيد مرضاك و تحضر نفسك ليهم. بيبقى فرق كبير جداً في التنظيم و في الاستعداد النفسي لدكتور الأسنان و ده بيقلل الضغط الواقع عليه بشكل ملحوظ..
ده بيتم بسهولة جداً في برنامج Dentalore Cloud بإنك تعمل Sync لمواعيد العيادة مع Google Calendar و بتسمح للبرنامج إنه يبعت المواعيد على حسابك الشخصي في جوجل.
بعد كده لمّا يتضاف أي معاد جديد أو يحصل تغيير في المواعيد على البرنامج تلقائياً كل المعلومات دي هتوصل ل Google Calendar
بخطوات بسيطة و موجودة في صفحة ال  Sync في البرنامج تقدر تخلي تليفونك المحمول سواء كان Iphone أو Android يستقبل مواعيد المرضى من Google وتبان على ال Calendar الموجودة في الموبايل في أي وقت وتبقى على طول مستعد.
وجود مواعيد عيادتك على تليفونك المحمول هو حلم من أحلام أي طبيب أسنان عايز يدير وقته و عيادته بكل نظام و دقة, و ده بيتحقق مع الحلول السحابية كبرنامج Dentalore Cloud اللي بتقدر توصل كل الأنظمة ببعض بأفضل كفاءة.

لمعلومات أكثر زوروا موقع البرنامج  www.nebras-dentalore.com/demo   أو قوموا بالاتصال على (+2 010) 65534815

Posted in Articles

Nebras Technology develops health care information systems designed to improve the productivity, quality of service, and profitability of dental clinics, radiology centers, and endoscopy departments.